První dům

04.11.2020

Verze 3


Verze 2

Perspektiva (barevná)
Perspektiva (barevná)
Perspektiva
Perspektiva
Řez
Řez
Pohled
Pohled
Půdorys
Půdorys

Jako materiál stěn bych rád použil prostý beton obložený modřínovým dřevem. Dále jsem se rozhodl přidat plechové obednění, abych dodal stavbě kontrast a částečně utlumil výraznost betonu.

Další reference


Můj "první dům" by měl být místem setkání, místo kde si může člověk odpočinout, sednout a případně se skrýt před deštěm. 

Jako materiál jsem původně chtěl použít beton, ale vzhledem k velikosti a masivitě stavby, bych se nakonec přiklonil k dřevu (zatím se nejvíce přiláním k smrku) . 


ŘEZ 1:25
ŘEZ 1:25
POHLED 1:25
POHLED 1:25
PŮDORYS 1:50
PŮDORYS 1:50
Úprava pátého pokoje na tvary prvního domu
Úprava pátého pokoje na tvary prvního domu

Reference k mému prvnímu domu.
Z velké části jsem se hlavně inspiroval návrhem Altánu v Uhlířských Janovicích od studia A69

Rozhodl jsem se změnit mé původně vybrané místo, abych mohl budovu zvětšit a dostat ji více do parku


V tomto bodě jsem se snažil přijít na další možné alternativy altánku. Konkrétně jsem se zaměřil na princip (průnik dvou koulí/kruhů). Nakonec jsem došel k 3 variantám, které mě zaujmuli.

1.

2.

3.


Jakožto 3. zadání jsme v ZANu dostali za úkol navrhnout náš první dům. Má se jednat o altánek, čítárnu či jakoukoliv menší stavbu, která by se hodila do veřejného prostranství. Měli jsem si vybrat místo v parku a vzhledem k aktuální situaci jsem si vybral park v mém městě, Bezručův park. 

© 2020 Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky